Nieuws : Verlichtings verbeteringen
18-03-2015
Het valt niet zo op, maar ook de verlichting in onze velomobielen ontwikkeld door. Zo is de spannings sinds medio vorig jaar van 6 naar 12 Volt gegaan. De koplamp heeft 20 Lux meer gekregen (was 60, is nu 80 lux) en een dim-stand. Daardoor zijn de attentie-leds vervallen. Er is een USB laadpunt standaard ingekomen en hebben we nu ook Li-ion accu's. De li-ion accu's wegen slechts 140 gram en geven tot 10 uur licht. Deze accu's zijn volledig veilig en hebben een ingebouwde beveiligings-electronica. Als de accu te leeg raakt schakelt hij zichzelf uit. Laden duurt maximaal 2,5 uur. Een hele verbetering. 12V Elektrisch schema
Het valt niet zo op, maar ook de verlichting in onze velomobielen ontwikkeld door. Zo is de spannings sinds medio vorig jaar van 6 naar 12 Volt gegaan. De koplamp heeft 20 Lux meer gekregen (was 60, is nu 80 lux) en een dim-stand. Daardoor zijn de attentie-leds vervallen. Er is een USB laadpunt standaard ingekomen en hebben we nu ook Li-ion accu's. De li-ion accu's wegen slechts 140 gram en geven tot 10 uur licht. Deze accu's zijn volledig veilig en hebben een ingebouwde beveiligings-electronica. Als de accu te leeg raakt schakelt hij zichzelf uit. Laden duurt maximaal 2,5 uur. Een hele verbetering. 12V Elektrisch schema